Δεν είναι η επιστροφή του αιώνα, είναι η κωλοτούμπα του αιώνα!


Η Αθλητική διαπλοκή παρουσιάζει την αθέατη πλευρά της επιστροφής Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό που δεν θα διαβάσετε στα mainstream μέσα...

Μετά το τέλος της σεζόν 2011/12, ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έφυγε ηττημένος από τον Παναθηναϊκό. Ο Ολυμπιακός ήταν πρωταθλητής Ελλάδας και Ευρώπης, όπως ακριβώς και τώρα που επιστρέφει στο «τριφύλλι».

23/05/2017: Πέντε χρόνια μετά την αποχώρησή του, ο Σέρβος προπονητής είχε δηλώσει ότι δεν ήταν η μείωση του μπάτζετ ο λόγος της αποχώρησής του. Τότε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος αντέδρασε, δίνοντας στη δημοσιότητα ένα ηχητικό από συνομιλία του με τον Ζοτς, για να τον διαψεύσει:

«It's all about respect». Και ποιο μεγαλύτερο δείγμα σεβασμού, από το να καταγράφεις τη συνομιλία που έχεις με έναν φίλο ή συνεργάτη και να την δίνεις στη δημοσιότητα; Η αλήθεια πάντως είναι ότι ο Ομπράντοβιτς ήταν πάντοτε «ερωτευμένος» με τα υψηλά μπάτζετ.

2 Ιουλίου 2017: Ο Ομπράντοβιτς δηλώνει ότι καμία ομάδα στον κόσμο δεν έχει οπαδούς σαν της Φενερμπαχτσέ. Ο Δ. Γιαννακόπουλος ειρωνεύεται με story τους οπαδούς του Παναθηναϊκού που τον χαρακτήριζαν ως έναν από αυτούς: «Ο ένας από εσάς. 😂😂😂 R€SP€CT». Με εικονίδια να γελάνε και το σήμα του ευρώ...


Το σήμα του ευρώ έκανε και σήμερα την επανεμφάνισή του, αφού το συμβόλαιο του Σέρβου στον Παναθηναϊκό είναι ύψους 12 εκατομμυρίων ευρώ για τρία χρόνια... R€SP€CT ξανά!

7 Απριλίου 2018: Ο Δ. Γιαννακόπουλος παραχωρεί συνέντευξη στο «All star basket». Σε αυτήν αναφέρεται στον Ζέλικο Ομπράντοβιτς και αναφέρει τα εξής:

«Ο Ομπράντοβιτς πέθανε για μένα σαν άνθρωπος. Όσο υπάρχω στον Παναθηναϊκό, θα έρχεται μόνο ως φιλοξενούμενος, αν μιλήσω για αυτόν θα μου επιβληθεί διά βίου αποκλεισμός»:

Το μένος του Δ. Γιαννακόπουλου ήταν τέτοιο που έβαλε μελιτζάνες δίπλα στο πρόσωπο του Ομπράντοβιτς σε story που πόσταρε:

Τι συμπέρασμα βγαίνει λοιπόν μετά τη σημερινή πρόσληψη του Ομπράντοβιτς στη θέση του ηττημένου Αταμάν;

Ότι κανείς δεν πρέπει να στηρίζεται σοβαρά σε όσα λέει ο Δ. Γιαννακόπουλος. Τα παραδείγματα είναι άλλωστε πολλά:

- Το 2018 ο Παναθηναϊκός θα έφευγε από την Euroleague για να πάει στην FIBA. Κωλοτούμπα και έμεινε στην Ευρωλίγκα.

- Τη σεζόν 2024/25 υποσχόταν αήττητη Ευρωλίγκα και 5 σερί κατακτήσεις.

- Τη σεζόν που πέρασε (2025/26), υποσχόταν 10% έκπτωση στους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας αν δεν περάσει ο Παναθηναϊκός στο final-4 και δήλωνε μάλιστα ότι θα κρυφτεί στην Κρήτη αν σηκώσει ο Ολυμπιακός το ευρωπαϊκό στο ΟΑΚΑ.

- Τα δύο τελευταία χρόνια δήλωνε ότι δεν είχε νόημα ακόμα και τον Τζόρνταν να έφερνε (δήλωση Ιουνίου 2025) ή τον Γιόκιτς (δήλωση Μαΐου 2026), παρόλα αυτά πλήρωσε να φέρει τον Χέιζ Ντέιβις.

- Πριν από λίγες μέρες, δήλωσε ότι ο Παναθηναϊκός είναι ο ηθικός πρωταθλητής. Παρόλα αυτά, δεν έπεσε στην αντίληψή μας η καταβολή κάποιου πριμ στους «ηθικούς πρωταθλητές», αντίθετα απομάκρυνε τον προπονητή και έφερε τον Ομπράντοβιτς, κάτι που μαρτυρά ότι το πρόβλημα δεν ήταν η διαιτησία...

Από κει και πέρα, ο Ομπράντοβιτς του 2000 και του 2010 δεν είναι ο Ομπράντοβιτς του 2026/27. Και δεν το λέμε μόνο ηλικιακά (που έχει και αυτό τη σημασία του). Ο Σέρβος βρίσκεται εκτός πρώτης γραμμής εδώ και χρόνια και είναι ξεπερασμένος προπονητής, απέχοντας από κατακτήσεις και final-4.

Επιστροφή του αιώνα ήταν αυτή του Γιώργου Μπαρτζώκα. Πήρε ευρωπαϊκό στην πρώτη του θητεία και γύρισε για να γράψει ιστορία, συνδέοντας το όνομά του με το «Μέχρι τέλους» και με τη δυναστεία των 4/5 πρωταθλημάτων, των 11/14 εγχώριων τίτλων και φυσικά τα 5 final four και το ευρωπαϊκό του αιώνα στο ΟΑΚΑ και ακόμα υπάρχει μέλλον.

Η πρώτη θητεία του Μπαρτζώκα ήταν το ορεκτικό και η δεύτερη είναι το κυρίως πιάτο.

Όμως στην περίπτωση του Ομπράντοβιτς, η πρώτη θητεία ήταν το κυρίως πιάτο (με μαχαιροπήρουνα τον «φάρο», τα non calls και τα κινητά σκριν του Μπατίστ) και τώρα έρχεται ξανά. Με τι σκοπό; Το... επιδόρπιο; Ποια μπορεί να είναι η φιλοδοξία του; 

Γνωρίζει πόσα έχουν αλλάξει στο ελληνικό μπάσκετ από τότε; Γνωρίζει πόσο δύσκολη θα είναι η συνεργασία με τον Δ. Γιαννακόπουλο; Θυμάται πώς έφυγε το 2012;

Η ουσία είναι ότι είχαμε ξανά μια παραδοχή ήττας. Ο Αταμάν κρίθηκε αποτυχημένος. Αν κρινόταν πετυχημένος, δεν υπήρχε λόγος να αντικατασταθεί. Αν θεωρούσαν ότι κυβερνά κάποιο παρασκήνιο, δεν θα έκαναν αγωνιστικές αλλαγές.

Το κλάμα τους για τους «ηθικούς πρωταθλητές» που τους έκλεψαν πρωτάθλημα και ευρωλίγκα, έχει τόση βάση, όση βάση είχε ότι ο Ομπράντοβιτς θα €ρχεται στην Αθήνα μόνο ως φιλοξενούμενος...

Και φυσικά, η πατροπαράδοτη «πράσινη» αλαζονεία εμφανίστηκε ξανά, λίγες εβδομάδες μετά το διπλό στραπάτσο της «ερυθρόλευκης» Euroleague στο T-Center και μία εβδομάδα μετά το «ερυθρόλευκο» πρωτάθλημα επί του Παναθηναϊκού.

Η αλαζονεία θεριεύει τον Ιούνιο και συνήθως καταλήγει έναν χρόνο μετά με βιολογικούς καθαρισμούς και απολυμάνσεις και «εγώ θα σ' αγαπώ και μη σε νοιάζει»...

Μπορείτε να ενισχύσετε προαιρετικά τον αγώνα και το έργο της Αθλητικής διαπλοκής που συνεχίζεται ερασιτεχνικά από το 2020, αποκαλύπτοντας ιστορικές αλήθειες και γκρεμίζοντας μύθους δεκαετιών στο ελληνικό αθλητικό στερέωμα. Μπορείτε να το κάνετε εύκολα, στο παρακάτω πεδίο μέσω της πλατφόρμας Ko-fi:

Σχόλια