Από Καραγκούνη σε Ιωαννίδη-Χουάνκαρ: Εκεί που το θέατρο γίνεται επιστήμη!

Η αλήθεια είναι ότι το θέατρο αποτελεί μέρος του ποδοσφαίρου. Από τους θρύλους του αθλήματος, όπως ο Μαραντόνα, μέχρι τους σούπερ σταρ κάθε εποχής, όπως ο Νεϊμάρ και από τις κορυφαίες διοργανώσεις μέχρι τα τοπικά πρωταθλήματα, πάντα οι ποδοσφαιριστές προσπαθούν να κερδίσουν κάτι από τον διαιτητή, ειδικά οι πιο επιθετικογενείς.

Αυτό είχε πει ουσιαστικά και ο Αλέξης Αλεξανδρής. «Παίζω για να κερδίσω, είμαι ανταγωνιστικός ακόμα και απέναντι στο παιδί μου». Τίποτα σοκαριστικό, αυτό που κάνουν όλοι. Φυσικά, μία κοινωνία σήψης και υποκρισίας δεν μπορεί να αντέξει την ωμή αλήθεια και αξιοποίησαν τις δηλώσεις Αλεξανδρή για να κάνουν σπέκουλα εις βάρος του Ολυμπιακού και της ιστορίας του.

Αλλάζοντας στρατόπεδο, τα δεδομένα στον Παναθηναϊκό είναι ακόμα χειρότερα. Παραδοσιακά, η ιστορία του τριφυλλιού έχει συνδεθεί με αλησμόνητες θεατρικές στιγμές. Δεν μιλάμε για ποδοσφαιριστές που προσπαθούσαν «να εκβιάσουν» μία απόφαση. Αυτό είπαμε ότι συμβαίνει παντού. Μιλάμε για θεατρικές παραστάσεις επιστημονικής προσέγγισης.

Απόλυτος αυτοκράτορας του «θεάτρου τέχνης ΠΟΑ», ήταν φυσικά ο Γιώργος Καραγκούνης. Δεν είναι τυχαίο ότι το κορυφαίο ποδοσφαιρικό μέσο παγκοσμίως, το Goal.com τον συμπεριέλαβε στο top-10 των βουτηχτών παγκοσμίως!


Ακόμα και ο ίδιος ο Καραγκούνης είχε αυτοσαρκαστεί το 2014, όταν ανέλαβε πόστο στην εθνική (επί της «επάρατης κόκκινης ΕΠΟ»), λέγοντας ότι θα βουτήξει στα βαθιά, συμπληρώνοντας ότι ξέρει από βουτιές! Φυσικά τότε δεν έγινε ντόρος, όπως με τη συνέντευξη Αλεξανδρή...



Ερχόμενοι στο σήμερα, διαπιστώνουμε ότι ο Καραγκούνης δεν αποτελούσε μεμονωμένη περίπτωση διεθνώς αναγνωρισμένου θεατρικού ταλέντου. Από πέρυσι, τα φαινόμενα είναι διαρκή και επαναλαμβανόμενα.

Οι περιπτώσεις πολλές. Σύγχρονος εθνικός βουτηχτής ο Φώτης Ιωαννίδης...

Στη Λεωφόρο συνέβη η πιο πολυσυζητημένη φάση, όχι όμως η μοναδική. Ο ίδιος μάλιστα ομολόγησε ότι «έπιανα το κεφάλι για να κερδίσουμε κάτι»:


Μήπως τελικά το θέατρο είναι στο dna του συλλόγου;

Περιπτώσεις υπήρξαν και άλλες, όπως στους αγώνες ΠΑΟ-ΑΕΚ, ΠΑΟ-Αστέρας Τρίπολης, ΠΑΣ Γιάννινα-ΠΑΟ, ΠΑΟ-Βόλος. Είναι ξεκάθαρο ότι οι παίκτες του Παναθηναϊκού δείχνουν εκπαιδευμένοι στο υπέρτατο θεατρικό επίπεδο για να κερδίζουν πέναλτι, τοποθετώντας εσκεμμένα τα πόδια τους στον αντίπαλο αμυντικό.

Μία χαρακτηριστική σοκαριστική φάση, συνέβη στον προχθεσινό αγώνα του τριφυλλιού με την Μακάμπι Χάιφα στη Λεωφόρο για το Europa League. Πρωταγωνιστής ο Χουάνκαρ, ο άνθρωπος που έπεσε κάτω όταν έσκασε μία κροτίδα εκτός αγωνιστικού χώρου στο Καραϊσκάκη, χαρίζοντας ένα «σπαθάτο» 0-3 στην ομάδα του και αφαιρώντας έναν επιπλέον βαθμό από τον Ολυμπιακό, για να αλλοιωθεί το πρωτάθλημα.

Ο άνθρωπος αυτός σωριάστηκε θεαματικά στο έδαφος της Λεωφόρου, αλλά τιμωρήθηκε με κίτρινη κάρτα για θέατρο:


Δείτε και ξαναδείτε τη φάση στο βίντεο που ακολουθεί. Ο Χουάνκαρ είχε ορεξούλες για θέατρο μετά την περιπέτεια που πέρασε με το αυτί του και σωριάστηκε εντυπωσιακά στον αγωνιστικό χώρο της Λεωφόρου παρότι δεν υπήρξε καμία επαφή με τον αντίπαλο παίκτη!


Αναλύοντας μάλιστα τη φάση, παρατηρούμε ότι τεντώνει τα πόδια του, προσπαθώντας να βρει τα πόδια του αντιπάλου για να κερδίσει ένα ακόμα σπαθάτο πράσινο πέναλτι, από αυτά που έγραψαν ιστορία...

Είναι ξεκάθαρο ότι τα πράσινα πέναλτι συνιστούν προχωρημένο θέατρο, είναι επιστημονικά, είναι δουλεμένα, δεν είναι απλώς βουτιές, επιδιώκουν τις επαφές. Είναι θεατρική σχολή!

Αλήθεια, γιατί είναι κατάπτυστος ο Αλεξανδρής για τις δηλώσεις του, αλλά δεν είναι ο Χουάνκαρ; Ο Χουάναρ δεν επιδίωκε να κλέψει σε αυτή τη φάση; Δεν ήθελε να πάρει την πρόκριση;

«Σύλλογος μεγάλος δεν υπάρχει άλλος, δεν υπάρχει άλλος πιο θεατρικός»...

Σχόλια